Vortal Budo Vortal Budo
FORUM | ALBUM | OSTRZEŻENIA | UŻYTKOWNICY | GRUPY | REGULAMIN | REDAKCJA | IGNORUJ | PROFIL
In BOX KNAJPA | SZUKAJ        Rejestracja    Zaloguj
wycinanie otworu w mosiadzu

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : MASTERS Of STEEL
wycinanie otworu w mosiadzu
Autor Wiadomość
wojtas25


Wiek: 38
Dołączył: 12 Mar 2005
Posty: 346
Skąd: ZD-WOLA

Wysłany: 27 Luty 2009, 20:46   wycinanie otworu w mosiadzu

jak w temacie probuje wyciac otwor w plaskowniku mosieznym o grubosci 1 cm,mam do dsypozycji nazedzia typu wiertarka.zaczalem od wiercenia dziur obok siebie na obwodzie otworu ,ale co po wywierceniu tych dziur zaden pilnikw taka malaa dziurke nie wejdzie,jakby ktos mial pomysl na jakis sprzet zakladany na wiertarke itd to bylbym wdzieczny
 
zanim glina z ktorej zostales ulepiony wyschnie i stwardnieje
 
 
 
ciulkwens


Dołączył: 24 Maj 2002
Posty: 858
Skąd: wawa

Pomógł: 4 razy
Wysłany: 27 Luty 2009, 21:32   

jakie wymiary ma miec twoj otwor?
z tego co piszesz zrobiles kilka dziur po obwodzie
znaczy sie ze uzyles stosunkowo malego wiertla w porownaniu do rozmiaru otworu jaki chcesz uzyskac
rada jest bardzo prosta, uzyj wiekszego wiertla;)
lub kup mniejszy pilnik, iglaki okragle swobodnie wlozysz w otwor 4mm
 
 
 
wojtas25


Wiek: 38
Dołączył: 12 Mar 2005
Posty: 346
Skąd: ZD-WOLA

Wysłany: 27 Luty 2009, 21:42   

nie mam az tak duzego wiertla zeby wywiercic taki otwor jakiego potrzebuje, ok 2cm na 4-5 cm.czyli nie ma lekko trzeba pilnikiem zasuwac.jutro jakis zakupie bo te co mam sama tepizna.a jakas koncowka z kamieniem moze by dala rade?
 
zanim glina z ktorej zostales ulepiony wyschnie i stwardnieje
 
 
 
ciulkwens


Dołączył: 24 Maj 2002
Posty: 858
Skąd: wawa

Pomógł: 4 razy
Wysłany: 27 Luty 2009, 21:52   

w standardowa reczna wiertarke, a taka pewnie masz, powinno wejsc wiertlo 10mm spokojnie
poządnie zapunktuj otwory tak zeby byly prawie na styk po wywierceniu
ptem pogibaj wiertarka na boki zeby powiekszyc otwory, tylko uwazaj zeby wiertla nie polamac
potem pilnik okragly, im grubsze zeby tym lepsze, najaltwiej dostaniesz taki do ostrzenia pily lancuchowej, a w dobrym sklepie znajdziesz cos o wiekszej srednicy i grubszych zebach bo wieksze zeby przyspiesza obrobke

odrobina cierpliwosci i voila

najprosciej bylo by podejsc do jakiegos warsztatu z frezarka
 
 
 
wojtas25


Wiek: 38
Dołączył: 12 Mar 2005
Posty: 346
Skąd: ZD-WOLA

Wysłany: 28 Luty 2009, 15:53   

zaltwilem taka pilke gietkie ostrze okragle do cicia metalu sprawdzilo sie zajebiscie,wsunalem w otwor o po 5 minutach wyciete :D .
 
zanim glina z ktorej zostales ulepiony wyschnie i stwardnieje
 
 
 
ciulkwens


Dołączył: 24 Maj 2002
Posty: 858
Skąd: wawa

Pomógł: 4 razy
Wysłany: 1 Marzec 2009, 11:18   

a widzisz
brzeszczot z nasypem wolframowym
genialne, a ja o tym zapomniałem, dupa ;)
 
 
 
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : MASTERS Of STEEL
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Template edit by: quaint.pl  | Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group