Vortal BUDO

MASTERS Of STEEL - wycinanie otworu w mosiadzu

wojtas25 - 27 Luty 2009, 20:46
: Temat postu: wycinanie otworu w mosiadzu
jak w temacie probuje wyciac otwor w plaskowniku mosieznym o grubosci 1 cm,mam do dsypozycji nazedzia typu wiertarka.zaczalem od wiercenia dziur obok siebie na obwodzie otworu ,ale co po wywierceniu tych dziur zaden pilnikw taka malaa dziurke nie wejdzie,jakby ktos mial pomysl na jakis sprzet zakladany na wiertarke itd to bylbym wdzieczny
ciulkwens - 27 Luty 2009, 21:32
:
jakie wymiary ma miec twoj otwor?
z tego co piszesz zrobiles kilka dziur po obwodzie
znaczy sie ze uzyles stosunkowo malego wiertla w porownaniu do rozmiaru otworu jaki chcesz uzyskac
rada jest bardzo prosta, uzyj wiekszego wiertla;)
lub kup mniejszy pilnik, iglaki okragle swobodnie wlozysz w otwor 4mm
wojtas25 - 27 Luty 2009, 21:42
:
nie mam az tak duzego wiertla zeby wywiercic taki otwor jakiego potrzebuje, ok 2cm na 4-5 cm.czyli nie ma lekko trzeba pilnikiem zasuwac.jutro jakis zakupie bo te co mam sama tepizna.a jakas koncowka z kamieniem moze by dala rade?
ciulkwens - 27 Luty 2009, 21:52
:
w standardowa reczna wiertarke, a taka pewnie masz, powinno wejsc wiertlo 10mm spokojnie
poządnie zapunktuj otwory tak zeby byly prawie na styk po wywierceniu
ptem pogibaj wiertarka na boki zeby powiekszyc otwory, tylko uwazaj zeby wiertla nie polamac
potem pilnik okragly, im grubsze zeby tym lepsze, najaltwiej dostaniesz taki do ostrzenia pily lancuchowej, a w dobrym sklepie znajdziesz cos o wiekszej srednicy i grubszych zebach bo wieksze zeby przyspiesza obrobke

odrobina cierpliwosci i voila

najprosciej bylo by podejsc do jakiegos warsztatu z frezarka
wojtas25 - 28 Luty 2009, 15:53
:
zaltwilem taka pilke gietkie ostrze okragle do cicia metalu sprawdzilo sie zajebiscie,wsunalem w otwor o po 5 minutach wyciete :D .
ciulkwens - 1 Marzec 2009, 11:18
:
a widzisz
brzeszczot z nasypem wolframowym
genialne, a ja o tym zapomniałem, dupa ;)

Powered by phpBB © 2001 phpBB Group